dimarts, 1 de setembre del 2009

Reforma al consultori







Ja tenim el consultori dividit en dues sales. Una per la metgessa i l'altra per l'ATS, cosa que facilita la feina dels professionals i preserva la intimitat dels usuaris.
També ens felicitem que per fi es publiqui el llistat diari d'usuaris, que quan no hi era provocava alguna discussió a la sala d'espera.


Recordeu que es pot agafar hora des del web de l'Albera Salut.

8 comentaris:

  1. Ho sento companys, era de llei que els despatxos estiguésin separats, però també és de llei que no hi siguin les llistes a la porta. El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en el capítol de "DRETS I DEURES" dels usuaris diu: Es vetllarà en tot moment pel dret a la INTIMITAT i CONFIDENCIALITAT de les seves dades. Per tant, es va decidir que posar els noms a les portes no es podia fer.

    ResponElimina
  2. No estaria de mes, millorar la puntualitat a l'hora de començar les visites, no es gens agradable el tindre la primera hora per la visita i molts cops haver d'esperar mes de mitja hora al metge. S'ha de tenir en conte que les persones tenen els seus horaris apretats, no tothom està jubilat i pot disposar de tot el temps lliure.

    ResponElimina
  3. No us feliciteu del tot ja que encara no es fa servir el consultori de la ATS i tot segueix igual. Algú pot donar una explicació?

    ResponElimina
  4. hola companys, si entreu a la web de sanitat.cat, secció de serveis, mapa Web,relació de proveïdors. Veureu que la nostra Ârea Bàsica de Salut, no és això. Albera Salut és una EBA (entitat de base associativa)permesa per l'anterior govern (CIU), per poder privatitzar la Sanitat però per més inri, és una societat limítada. Una S.L. és una societat amb caràcter mercantil, amb independència del'activitat que es desenvolupi. Els socis no responen personalment dels deutes socials (respon catsalut que som tots nosatles, els usuaris.
    Albera Salut té uns quants socis entre metges i infermeres. Una S.L. ha de tenir guanys, sinò no té cap sentit. De quin lloc pot treure beneficis?, "dels usuaris" i els usuaris (torno a repetir)som nosaltres. No hi material suficient, s'ha obert un despatx aquí Espolla per la infermera sense dotar-lo de cap instrumentni equipaments,(litera,otoscop,tensiòmetre,etc,. És una manera d'estalviar. Tenim una dentista que visita els matins pels usuaris de la seguretat social i per les tardes lloga el mateix local per fer la privada, una altra forma de obtenir ingressos. pagar els suplents una misèria. Si poden s'estalvien les ambulàncies per anar a l'Hospital, amb productes farmaceútics. etc.
    No sé si aquest consoltori col·labora amb l'Ajuntament, és una cosa que hauriem de saber per poder reclamar a qui sigui, al CAT SALUT o al ajuntament.

    ResponElimina
  5. A mi també m'agradaria que algú (l'ajuntament?) ens informés de tot aquest tema del dispensari. Sembla que és un món a part i que ningú en pugui dir res, tot i que es podria fer una llarga llista de queixes per part dels usuaris.

    ResponElimina
  6. Anònim de les 9,25, tu has vist algun cop fent cua i esperant al consultori,algú dels "importants"? Ho be gaudeixen de molt bona salut (per molts anys), o no utilitzen la Seguretat Social(quina sort)o be reben tracte especial(?) Com vols que s'interessin pel que passa al consultori.

    ResponElimina
  7. Jo nomès sè que per ha treure'm un tap de cera de l'orella una vegada vaig haver d'anar fins a Garriguella per què la xeringa per a fer-ho estava feta malbé (!) i segons l'ATS, l'ajuntament havia de comprar-ne una de nova i sembla ser que no ho feia. Francament, no crec que sigui l'ajuntament qui ha de posar la xeringa, però si que crec que hauria de preocupar-se més
    per al bon funcionament del dispensari, tots hi podem passar un dia o altre.

    ResponElimina
  8. Quina feinada tindrem en aquest poble, gràcies a les bones gestions!
    Tranquils, quan posin MOLINS...tindrem tans calers que no ens farà mal res!! Ja,ja..

    ResponElimina

Escrits d'Espolla